Follow Us on

Βασικός οδηγός Facebook

Γενικά

1. Χρονοδιάγραμμα

timeline

Πριν ξεκινήσετε την αναζήτηση για τους φίλους, είναι σημαντικό να ολοκληρώσετε το Timeline (aka το προσωπικό σας προφίλ), το οποίο περιλαμβάνει τα πάντα, από το φόρτωμα μιας εικόνας προφίλ και φωτογραφία στο εξώφυλλου όπου περιγράφει την ιστορία της απασχόλησής σας μέχρι και τον καθορισμό κατάστασης της σχέσης. Κυρίως λέγεται χρονοδιάγραμμα, επειδή μπορείτε να συμπεριλάβετε πληροφορίες, σημαντικά ορόσημα και αναμνήσεις που εκτείνονται σε ολόκληρη τη ζωή σας. Timeline είναι απίστευτα λεπτομερής, και σας ενθαρρύνει να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, και πολλοί, πολλοί άνθρωποι το κάνουν. Γενικότερα είναι ένα μέρος όπου θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τον εαυτό σας που θέλετε να μοιραστείτε με τους φίλους σας δημόσια ή και αγνώστους.

2. Φίλοι

size

Μόλις έχετε συμπληρώσει ένα μεγάλο τμήμα του Timeline σας, ξεκινήσετε την αναζήτηση για την προσθήκη «φίλους». Πιστέψτε μας, δεν θα απογοητευτείτε. Οι πιθανότητες είναι, πολλοί από τους συναδέλφους σας, τα μέλη της οικογένειας σας, τους συμμαθητές και γείτονες σας να είναι ήδη στο δίκτυο. Αναζητήστε γι ‘αυτούς στο πλαίσιο αναζήτησης που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας.

Καθώς συσσωρεύετε φίλους, το Facebook θα είναι σε θέση να προτείνουν επιπλέον επαφές με ένα αλγόριθμο που δημιουργεί συνδέσεις αναμεταξύ του αναπτυσσόμενου δικτύου σας. Θα δείτε μια λίστα με τις προτάσεις φίλων στην αρχική σελίδα του Facebook, στο «άνθρωποι που μπορεί να γνωρίζετε” (people you might know sidebar).

 

3. News Feed

Η εύρεση των φίλων σας στο Facebook είναι εξαιρετικά σημαντική, όχι απλά για να συνδεθείτε για χάρη της σύνδεση, αλλά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες ειδήσεις, τις σκέψεις, τις δραστηριότητες, τα ίχνη και τα γούστα τους. Και ο τόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες είναι το News Feed.

Μόλις έχετε συνδεθεί στο Facebook, το πρώτο πράγμα που θα δείτε είναι το News Feed. Εκεί θα δείτε τις ενημερώσεις κατάστασης των φίλων σας , νέες φωτογραφίες, συνδέσμους προς άρθρα, κ.λπ. Μία από τις πιο πρόσφατες αλλαγές Facebook που έγιναν για το News Feed  είναι η σειρά με την οποία εμφανίζονται οι ενημερώσεις. Ο Αλγόριθμος του Facebook και η δική σας δραστηριότητα καθορίζουν ποιες «ειδήσεις» είναι το πιο σημαντικές, και ως εκ τούτου, αν θα είναι στην κορυφή του News Feed σας. Σκεφτείτε το σαν πρώτη σελίδα μιας εφημερίδας, που καθορίζεται από έναν αλγόριθμο και όχι έναν επεξεργαστή κειμένου. Ως εκ τούτου, δεν θα βλέπετε ενημερώσεις αναγκαστικά με τη σειρά που δημοσιεύονται, αλλά ανάλογα με την επικαιρότητα και την «σημασία».

Αν προτιμάτε να δείτε τα πράγματα με χρονολογική σειρά, απλά κάντε κλικ στο “Sort” στην κορυφή του Feed σας και επιλέξτε “Πιο Πρόσφατα».

4. Eνημέρωση κατάστασης

facebook-101Μια ενημέρωση κατάστασης είναι κάτι σημαντικό για εσάς σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή που θα καταστήσετε κοινόχρηστο με τους φίλους σας στο Facebook. Μέσα από μια ενημέρωση κατάστασης, μπορείτε να κοινοποιείτε την παρούσα δραστηριότητα σας ή την τοποθεσία σας (μέσω ενός “check-in”), κοινοποιήστε ένα σύνδεσμο από ένα ενδιαφέρον άρθρο ή ιστοσελίδα,  μοιραστείτε φωτογραφίες και βίντεο, ακόμα και να δημιουργήσετε μια δημοσκόπηση.

Δημιουργήστε μια ενημέρωση κατάστασης είτε από το News Feed ή από την κορυφή του Timeline σας.

Ωστόσο, ήθελα να σας συστήσω πρώτα να ρίξουμε μια ματιά σε πολλές από τις ενημερώσεις κατάστασης των φίλων σας πριν από την κοινοποίηση του δικού σας. Κάθε άτομο έχει το δικό του στιλ και τη δική του συχνότητα, αλλά πολλοί newbies (νέοι χρήστες) δεν έχουν επίγνωση των τυπικών του Facebook “εθιμοτυπικά”, όταν πρόκειται για τις ενημερώσεις. Σε γενικές γραμμές, οι χρήστες του Facebook δυσανασχετούν με πολλές “ανεπιθύμητες” ενημερώσεις – με άλλα λόγια, αν μοιράζεστε κάθε δραστηριότητα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα σας και κάθε σκέψη από τον εγκέφαλό σας ( π.χ.” επιβιβάστηκαν στο τρένο 6:05″).Ειναι τρελά Βαρετό. Αυτές τις μέρες, το Facebook είναι ένας χώρος για την ανταλλαγή πολύτιμων πληροφοριών η τουλάχιστον ενδιαφερόντων θεμάτων  προωθώντας ίσως και μια συζήτηση.

5. Μάρκες

brands

Παρά το γεγονός ότι είναι ένα μεγάλο μέρος του Facebook, οι φίλοι δεν είναι οι μόνοι φορείς με τους οποίους μπορείτε να αλληλεπιδράσετε. Οι περισσότερες μεγάλες μάρκες και ένας αυξανόμενος αριθμός των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το Facebook για να αλληλεπιδράσουν, μοιραστούν προσφορές ,να επιδιώκουν την συναναστροφή με τους καταναλωτές αλλά και την άντληση πληροφοριών με τους οπαδούς τους. Εταιρείες όπως η Coca-Cola και η Disney έχουν δεκάδες εκατομμύρια οπαδούς που ενδιαφέρονται για την τελευταία εταιρικά νέα και την κουλτούρα τους.

Να καταγράψετε τις μάρκες που θέλετε να ακολουθήσετε, αναζητήστε τες από το χρονοδιάγραμμα σας και πατήστε like στο Facebook. Θα αρχίσετε να βλέπετε τις ενημερώσεις τους να εμφανίζονται στο News Feed δεξιά, παράλληλα με εκείνες των φίλων σας. Μη διστάσετε να αλληλεπιδράσετε με ενημερώσεις από τις αγαπημένες σας μάρκες.

 

6. Το “Like” Κουμπί

like button

Ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο Facebook, το “like” κουμπί ενημερωνει όχι μόνο τη στήριξη των δραστηριοτήτων σας, τα εμπορικά σήματα, τα άρθρα και τα προϊόντα που σας αρεσουν στους άλλους χρήστες, αλλά και στο Facebook αλλα και σε τρίτους.Το “like” κουμπί ζει σχεδόν σε κάθε κομμάτι του περιεχομένου Facebook: ενημερώσεις κατάστασης, φωτογραφίες, σχόλια, τα εμπορικά σήματα και χρονοδιαγράμματα, τις εφαρμογές και ακόμη και διαφημίσεις.

Ωστόσο, έχετε δει πιθανώς, επίσης, το Facebook “αρέσει (like)” και τα κουμπιά share σε εξωτερικούς δικτυακούς τόπους: ψώνια, δημοσιεύσεις ειδήσεις, κινητά και κοινωνικές εφαρμογές, και διαφημίσεις. Αυτές οι περιοχές χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτυωση του Facebook. Όταν “like” κάτι έξω από Facebook.com, εμφανίζεται στο χρονοδιάγραμμα σας, όπου οι φίλοι σας μπορούν να υποβάλουν τις παρατηρήσεις τους σχετικά με τη δραστηριότητα σας.

Όταν το Facebook επέκτεινε αυτή τη λειτουργία εκτός του Facebook, άνοιξε μια πλούσια κοινωνική δικτύωση που τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα δεν είχαν ποτέ πριν φανταστεί. Από την άλλη πλευρά, να έχετε κατά νου ότι το Facebook παρακολουθεί τα “Like”  σαν δραστηριότητα σας και το χρησιμοποιεί για να «βελτιώσει την ποιότητα” των διαφημίσεων που σας προβαλει. Αν το να μοιράζεστε αυτό το είδος των δεδομένων σας κάνει νευρικό , δεν είστε οι μόνοι. Απλά να είστε προσεκτικοί ότι το Facebook μπορεί να μοιραστει αυτα τα δεδομένα συμπεριφοράς  με τρίτους. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τον πληρη οδηγο του Facebook data use policy

7. Σήμανση

Facebook tagging σημαίνει ότι μπορείτε να αναφέρεστε και συνδέεστε απευθείας με έναν άλλο χρήστη του Facebook, είτε σε φωτογραφίες, ενημερώσεις κατάστασης, check-in ή σχόλια. Για παράδειγμα, όταν κάνεις κάποιον tag σε μια φωτογραφία, ο χρήστης θα λάβει μια ειδοποίηση, και η ετικέτα στη φωτογραφία θα εμφανιστεί στο χρονοδιάγραμμα του – εκτός εάν έχει απενεργοποιήσει τη λειτουργία tagging.

Το εργαλείο tagging προωθεί συζήτηση και δημιουργεί πρόσθετες συνδέσεις μεταξύ των χρηστών. Αν θέλω η μητέρα μου να δει ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Facebook, εγώ θα την επισημάνω στο επικαιροποιημένη κατάσταση, πληκτρολογώντας το όνομά της – και Facebook autofills θα ανοίξει αυτόματα τις προτάσεις φίλων για ευκολότερη τοποθέτηση πινακίδων (βλέπε παραπάνω). “Γεια σου Άννα Παπαδοπούλου (γνωστή και ως μαμά), σκέφτηκα ότι θα θέλατε να δείτε αυτό το άρθρο για λαχανικά!”

Το check-in και η επισήμανση φωτογραφιών δρουν λίγο διαφορετικά. Όταν κάνετε check in σε μια τοποθεσία, μπορείτε να προσθέσετε φίλους στο Facebook που είναι μαζί σας από την αναζήτηση για τα ονόματά τους, και ως εκ τούτου, προσθέτοντας τους τους. Προσθέστε tag από φίλους στις φωτογραφίες επιλέγοντας το “ετικέτα φωτογραφιών” επιλογή στο κάτω μέρος της επιλεγμένης εικόνας.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο καθένας έχει μια διαφορετική προτίμηση όταν πρόκειται για την τοποθέτηση πινακίδων. Μερικοί άνθρωποι θα δουν άμεσα το περιεχόμενο που έχετε πρόσθεση στην ετικέτα και στη συνέχεια να το αφαιρέσουν, για πολλούς λόγους: Δεν τους αρέσει το πώς φαίνονται σε μια φωτογραφία, δεν τους αρέσουν οι άνθρωποι να γνωρίζουν πού βρίσκονται, κλπ πρέπει να γνωρίζετε τις ανησυχίες τους για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τη δική σας.

Πηγαίνετε  στο Ρυθμίσεις Απορρήτου > Timeline και Σήμανση για να προσαρμόσετε τις δικές σας ρυθμίσεις, για να μπορείτε να επανεξετάζετε τις ετικέτες πριν δημοσιευτούν ή να ελέγξετε ποιος μπορεί να δει τις ετικέτες σας.

Το Facebook πρόσφατα εισήγαγε ένα σύστημα παρόμοιο με το hashtag του Twitter(#). Μια hashtag (#) μπορεί να προστεθεί σε οποιοδήποτε ταχυδρομείο – μια ενημέρωση κατάστασης, μια φωτογραφία, ένα σύνδεσμο, κλπ Απλά να ξέρετε ότι η κατάσταση, φωτογραφίες ή οποιεσδήποτε άλλες ενημερώσεις του Facebook με ένα hashtag θα είναι ορατά στις αναζητήσεις. Μπορείτε να αναζητήσετε μηνύματα με συγκεκριμένα hashtags πληκτρολογώντας το hashtag στη γραμμή αναζήτησης στο πάνω μέρος της σελίδας.

8.Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

fb-report

Ειλικρινά, θα μπορούσαμε να γράψουμε ένα ολόκληρο βιβλίο στο Facebook περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Όμως, προς το συμφέρον του χρόνου, θα αναφέρουμε τους κύριους τύπους της ιδιωτικής ζωής που πρέπει να γνωρίζετε ως χρήστης του Facebook.

  1. Προστασία της ιδιωτικής ζωής Inter-χρήστη: Φίλοι με το αφεντικό σαςστο Facebook; Εξετάστε το ενδεχόμενο προσθήκης αυτού ή αυτής σε μια “λίστα”. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε ποιες ενημερώσεις μπορούν να δουν. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να περιορίσετε σε ορισμένες από τις λίστες να βλέπουν τις δημοσιεύσεις από άλλους ανθρώπους που σας επισημαίνουν  επισκεπτόμενοι τις βασικές ρυθμίσεις απορρήτου.
  2. Δημόσιαπροφίλ: Μπορείτε να ελέγξετε τις πληροφορίες ,για όσους δεν είναι φίλοι σας, που μπορούν να δουν στο δημόσιο προφίλ σας. Σχεδόν κάθε λειτουργία του προφίλ σας έχει τη δυνατότητα να την επεξεργαστείτε, η οποία σας επιτρέπει να επιλέξετε ποιος μπορεί να δει αυτές τις πληροφορίες (δημόσιες, τους φίλους μόνο, μόνο εσείς, κ.λπ.). Μάθετε περισσότερα εδώ.
  3. Η πρόσβαση τρίτων: Για να χρησιμοποιήσετε το Facebook Open Graph εφαρμογές όπως το Spotify και το Pinterest, οι εταιρείες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες πληροφορίες στο προφίλ σας. Θα σας ζητήσουν άδειες, πριν να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάθε εφαρμογή έχει διαφορετικές κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα. Αν δεν θέλετε οι πληροφορίες να είναι προσβάσιμες μέσω του Facebook’ s APIs, μπορείτε να μάθετε πώς να απενεργοποιήσετε την πρόσβαση. Ομοίως, μπορείτε επίσης να επιλέξετε από το Facebook κοινωνικό αγγελίες – διαφημίσεις που εμφανίζονται σε εσάς ανάλογα με τις μάρκες αρέσουν στους φίλους σας.

9. Εφαρμογές του Facebook

fb-ads-info

Χτισμένο πάνω στο κοινωνικό δικτύο Open Graph (μια συλλογή από τις προτιμήσεις σας, συμπαθείες, τα ενδιαφεροντα και τη δραστηριότητα σας στο Facebook αλλα και από το διαδίκτυο), οι εφαρμογές Facebook  σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε και να ενισχύσετε τη συμμετοχή σας στο κοινωνικό δίκτυο. Μπορούν να προσθέσουν από απλα παιχνίδια (FarmVille) μερχι άλμπουμ φωτογραφιών και κουίζ μουσικής (Spotify). Οι περισσότερες από τις εφαρμογές του Facebook προέρχονται από  εξωτερικόυς προγραμματιστές που χρησιμοποιούν το API του Facebook. Πολλοί αντιπροσωπεύουν ισχυρές εταιριες συνεργασιες και αποσκοπουν να προσθέσουν επιπλέον κοινωνικά στρώματα, όπως για παραδειγμα η Washington Post Κοινωνικής Reader και Foursquare.

Επιτρέποντας αδεια σε εφαρμογή του Facebook σημαίνει ότι δινεται άδεια app για πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με το προφίλ σας και με το λογαριασμό σας. Αυτό σημαίνει ότι συχνά μοιράζονται στο Timeline σας πώς αλληλεπιδρούν με αυτό το app. Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιείτε το app Spotify, η εταιρεία θα μοιραστεί τα τραγούδια που ακούτε στο Timeline σας για τους φίλους σας για να τα δουν και να αλληλεπιδρασουν – εκτός και αν επιλέξετε να αποκρύψετε την εν λόγω δραστηριότητα. (Λάβετε υπόψη πολλές από αυτές τις επιλογές κοινής χρήσης μπορουν να προσαρμοστουν.)

Θέλει προσοχή: Καλοφτιαγμένες εφαρμογές ( γνωστές) μπορού να προσθέσουν ένα διασκεδαστικό και ευχάριστο άρωμα στην εμπειρία σας στο Facebook, αλλά με πάρα πολλά από αυτά που ζητούν απο άλλους φιλους σας να συμμετάσχουν θα μπορούσατε να ενοχλήσετε τους φίλους σας (και στη χειρότερη περίπτωση, να θέσει σε κίνδυνο την ιδιωτική τους ζωή). Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο τα συνιστώμενα από τους φίλους η αυτα που εμπιστεύεστε, ή που παρέχονται από αξιόπιστες εταιρείες.

10. Εγγραφή

Όταν είναι ενεργοποιημένη, το Facebook Εγγραφή αποκαλύπτει ορισμένα χαρακτηριστικά και ενημερώσεις σχετικά με το Timeline σας στο κοινό. (Μην ανησυχείτε, μπορείτε να ελέγχετε τι πληροφορίες βλέπουν οι άνθρωποι.)

Το χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τις προσωπικότητες και τους δημοσιογράφους και άλλα δημόσια πρόσωπα που επιθυμούν να αλληλεπιδρούν με τους οπαδούς και τους ακόλουθους, χωρίς να τους επιτραπεί η πρόσβαση στο ιδιωτικό προφίλ τους. Είναι παρόμοιο με πολύ δημόσιο χαρακτήρα και τη διαφάνεια του Twitter. Αν ένα άτομο έχει ενεργοποιήσει εγγραφή, θα δείτε το κουμπί στο πάνω δεξί μέρος του Timeline.

Πολλοί χρήστες επιλέγουν μη επιλογή εγγραφής, επιλέγοντας απλά να αλληλεπιδρούν με τους εγκεκριμένους φίλους. Αλλά να έχετε κατά νου ότι το εργαλείο μπορεί να είναι χρήσιμο για ειδικές περιπτώσεις, όπως είναι να καθιστάτε τον εαυτό σας λίγο πιο διαφανή κατά την υποβολή αίτησης για μια θέση εργασίας (θεωρώντας ότι όλα είναι κατάλληλα). Είστε αυτόματα συνδρομητής σε όλους τους φίλους σας, αλλά προσπαθήστε να ψάξετε για διασημότητες ή προσωπικότητες που έχουν ενεργοποιήσει τη λειτουργία – μιας και περισσότεροι συμμετέχουν κάθε μέρα.

11.Τέλειες Κοινοποιήσεις

  • Παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες

έχουμε κατά νου η εμπλοκή είναι ο στόχος μας και οι άνθρωποι ασχολούνται με πληροφορίες που θεωρούν χρησιμες.Ωποτε προσπαθήστε να δώσετε πολύτιμες πληροφορίες για να πάρετε μεγάλη ανταποκριση.

  • Δώστε ένα σύνδεσμο

μοιραστειτε συνδεσμους στον ιστοχώρο σας για να αυξήσετε την κυκλοφορία σας από το Facebook. Χρησιμοποιήστε bit.ly ή goo.gl να παρακολουθείτε τα κλικ στην σελίδα σας.

  • Συμπεριλάβετε μια φωτογραφία

Δημοσιεύσεις στο Facebook με φωτογραφίες λαμβάνουν το υψηλότερο ποσό engagement(ενασχολησης) .Ενα τέλειο μέγεθος φωτογραφίας είναι 800 × 600

  • Engage( αλληλεπιδραστε) με την κοινότητά σας

όταν οι εταιρείες συμμετάσχουν και αλληεπιδρουν στα αιτήματα εξυπηρέτησης των πελατών στα social media(πλατοφορμες κοινωνικης δικτυωσεις, οι πελάτες καταλήγουν να δαπάνουν 20% έως 40% περισσότερο σε αυτες τις εταιρείες.

  • Σκεφτείτε με βάση τα κινητά

78% των Αμερικανών χρηστών του Facebook χρησιμοποιούν mobile(κινητο).Ωποτε Όλες οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει εξεταζουν τη βελτιστοποίηση προς τα κινητά.

12.Χρονοδιάγραμμα

Έτσι, όταν θα πρέπει σκέπτεστε όταν μοιράζεστε το περιεχόμενό σας;

Δ Τρ Τε Πε Πα  Σα Κυ

  • 86% των δημοσιεύσεωνγίνονται κατάτηδιάρκεια τωνεργάσιμωνημερώνκαιηαλληλεπίδραση οξύνετετηνΠέμπτηκαιτηνΠαρασκευή.
  • Οι αλληλεπιδράσεις μειώνονταικατά 3,5% κάτωτουμέσουόρουγια δημοσιεύσεις πουέγιναν τηΔευτέραέωςτηνΤετάρτη.
  • Σε συσχέτιση του«δείκτηευτυχίας»στο Facebookαυξάνετε 10% τηνΠαρασκευή

Σημείωση: συγκεκριμένοι κλάδοι διαφέρουν ελαφρώς, αλλά οι περισσότεροι δείκτες εν γένει κορυφώνονται προς το τέλος της εβδομάδας.

Συμπέρασμα: Όσο λιγότερο θέλουν οι  άνθρωποι να βρίσκονται στη δουλειά τόσο περισσότερο βρίσκονται στο Facebook!

Χρόνοι

13:00 περισσότερα Share

15:00 θα πάρετε τα περισσότερα κλικ

7-9 βέλτιστο χρόνο για να δημοσιεύσετε καθώς νωρίς το απόγευμα είναι βέλτιστη ώρα για το μεγαλύτερο δυνατό ακροατήριο σε όλες της ζώνες ώρας.

Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία για την παρακολούθηση και καλύτερη αλλά και αποτελεσματικότερη χρονική για εσάς ανάρτηση ακλουθώντας τα δικά σας στατιστικά. παράδειγμα fanpage karma.

Στρατηγική

1) Η στρατηγική σας πρέπει να είναι από την βάση κοινωνική

2) Προσπαθήστε να είστε αυθεντικοί.

3) Κάντε το ενδιαφέρον

4) Περιεχόμενο, περιεχόμενο, Περιεχόμενο δεν πρέπει να φοβόμαστε να προσλάβετε ειδικούς να σας βοηθήσουν σαν την Noisz. Το περιεχόμενο είναι η αξία σήμερα και παρέχει όλη την αλληλεπίδραση.

5) Να φροντίζετε τη σχέση-επαφές σας. Μην αγνοείτε αλλά κυρίως προσπαθήστε αν διατηρείτε τις επαφές σας και τις γνωριμίες σας. Δώστε προσοχή σε αυτό που σας γράφουν και σας λένε. Δεν υπάρχει καλύτερη πληροφορία από αυτούς που σας ακολούθου για το τι θέλουν και τι τους ενδιαφέρει.

6) Συνεχίστε να μαθαίνετε!!

strategy

Noisz 3D-logo-mockup

 Εγγραφείτε στο newsletter

Κατεβάστε δωρεάν το e-book της Noisz.

Στο δωρεάν e-book αυτό θα βρείτε απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε από σήμερα για να πάρει η επιχείρηση σας  πορεία προς τη σωστή κατεύθυνση.

Κερδίστε μοναδικές εκπτώσεις και προσφορές.

 Μείνετε ενημερωμένοι για κάθε εξέλιξη στον κόσμο των Social Media.

 Συμπληρώστε τα στοιχεία σας